ticker

Saturday 31 January 2009

Politik Malaysia dan Melayu

hari ni saya nak story skit mengenai politik Malaysia sekarang,politik Malaysia kini kini dilihat haru biru,parti sini lain masalah,parti sana lain masalah asyik masalah jer bila pula nak laksanakan tanggungjawab?aku tidak memihak mana2 parti walaupun saya adalah penyokong kuat salah satu parti dinegara ini.Situasi parti kini lebih kepada menyentuh kepada isu perkauman,walhal masyarakat di luar masih berbaik2 cuma ahli politik parti sahaja mereka timbulkan isu,mana pergi pemikiran mereka?tidakkah mereka mengingati sejarah 13 Mei ? mahukah peristiwa seperti itu berlaku?pada pendapat saya semua itu hanyalah untuk kepentingan mereka dan politik mereka.Walaupun parti yang saya sokong kini dilanda masalah besar namun saya tetap dengan sokong parti tersebut mengenangkan parti tersebut telah ditubuhkan oleh para pejuang kemerdekaan negara,namun dilihat semenjak pentadbiran baru mengambil tampuk peralihan semuanya menjadi tunggang langgang.mengapa ini terjadi?saya juga hampir hilang kepercayaan dengan pentadbiran baru ini namun diatas semangat bangsa dan negara saya tetap sokong,cuma parti berkenaan perlu di tukar p

No comments:

Post a Comment