ticker

Sunday 17 January 2010

Check Dara Kat Kuku????

Aku terbaca satu blog mengenai dara…nak tahu dara seseorg wanita itu ??aku pun xberapa tahu pasal niela…just nak share pendapat aku

bagi nak mengetahui rahsianya(just copy right) walaupun aku rasa mengarut just layan jerK…..blogger ni kata dara leh dilihat kat kuku…hem…ye ker????

Wanita yang dah hilang daranya sebab sudah kahwin atau pernah terlanjur.... akan mempunyai 'kawasan' pucat kat pertengahan kuku dia. Kalau anak dara... kuku dia pink secara keseluruhannya....
aku nak bg contoh but terpulanglah yer…aku nie dah kawen…just nak share..

ini aku copy tgn blogger aku..yg belum kawen..(virgin)


ha...ini plak kuku aku..pink jugak...ahaaksss...almaklum ler org dah kawen..hihihi


mcm aku pernah baca tntg2 nie..tpi belum ada dalil kesahihan benda2 nie...sbb warna kuku ini beragntung pada tahap kesihatan kita..ha..buat nyer bdk tue still dara lagi kuku pucat sbb xcukup vitamin...xke naya...sian dia...heheh...wat ever la..nak share.. hahaha....apa2 pun LayANNN..........

No comments:

Post a Comment