ticker

Thursday 7 January 2010

Yeyeye...blog aku dah cunnn...

setelah lama blogging...hem..baru aku puas hati dgn blog aku...cantikla...bagi akula...sblm nie...aku pun xbrapa puas hati sgt design blog aku...hem...kat sini aku leh story morry...apa2la...ynag penting tahu baru nie...aku nak slalu up date blog aku...biar sentiasa cantik mcm empunya blog..heheheh...masuk bakul angkat sendiri...plannig mcm2..tpui masih blur...hem...nak kongsi skit nie...berat aku dah turn 3 kg..syukur alhamdulillah...walaupun dr segi fizikal xbrapa nampk...so far aku rasa ringan sikitla...badan nie...aku nie...sbnrnya water retentionla....jarang berpeluh...hem...at last aku try JDM5...sbb tgk testimonial ramai yg berjaya...so aku cuba...pemakanan kena jaga juga jgn main balun..huhuhu...tetapi dugaan...byk sih...aduh...tetapi demi nak pakai baju cantik...demi suami aku gagahkan diri...sbb mahal juga JDM5...so 1 week aku leh lostkan 3 kg...leh kira okla...
tapi hari nie...siut jer...terlupa bwk JDM5...hem...tghari aku mmng xmakanla...nak ajar perut nie...jgn nak kebulur jer...so hubby aku pun support aku...yela...nmpk sgt badan naik...lum beranak lagi...eee.....aku xmau jadi sesetgh org yg memboyak..huhuhu...xmaula....sadis...sbb dulu aku masa sekolah dah memang terkenal dgn badan besar tu...huhuhu...mcm hulk hugan..hahahaha...banyk suka duka..dlm menempuhi.kehidupan masa aku berbadan besar...sering manjadi bahan senda gurau...tpi aku xamik port..jjnji hepi....lama2..aku brpikir...sampai bila aku harus mcm nie...hem aku kuatkan semamngat.last semesta aku dh brdiet..sikit jer penurunan..abis study aku teruskan brdiet,,,disamping frust plak tue..hem...mnjadila...hehehe...skrg aku brazam...apa yg aku buat adalah demi kesihatan aku,suami dan bukan utk menunjuk body aku yg slim. kat org....eee....dosa tau...k la...panjang lak story...nak buka facebooklak...

No comments:

Post a Comment